Mario SALIS
  • Appreciate
  • 80.1 0 21
  • netboard.me
  • Language
    • English
    • Français
    • Deutsch
    • Italiano
    • Español
    • Русский
    • Show as columns
    • Mobile version
    • Login or Sign Up
29.2 Discipline et respect en classe
  • 1. La musique, à quoi ça sert au collège ?
  • 2. Etablir les règles
  • 3. Discipline et respect en classe
  • 4. Attention aux manipulateurs
  • 5. A propos de l’autorité...
  • 6. Baromètre sonore
  • 7. Conflit ?
  • 8. Nétiquette
  • 9. Gestion de la classe
  • 10. La gestion de classe à l’ère du numérique
  • 11. Comment faire respecter les règles en classe ?
La gestion de classe à l’ère du numérique (partie 1): Entre cohérence et tolérance | Profweb
Que doit faire l’enseignant avec les téléphones, tablettes et ordinateurs en classe? Est-il plus judicieux de les interdire, d’encadrer leur utilisation ou de les intégrer dans les activités d'apprentissage?
Original link
Profweb

Login or Sign Up

Login

Sign Up

Forgot your password?
Username is taken
Username is free

Forgot password?

Enter your email and we'll send you reset instructions

Back to login
Network
My requests
  • You don't have any notifications
  • You have no active requests

Please introduce yourself to proceed

Cancel

My Uploads

  • Images
  • Documents
Cancel

Score:

Embed HTML

Many sites and online services, like Google Maps, suggest HTML code (usually iframes) to embed widgets and content on your page.
You can add such HTML widgets in your quizzes.

Please note:
  • In case pasted code is not just iframe tag it will be wrapped into HTTPS iframe.
  • Only HTTPS sources for iframes, styles and javascript links are supported.
  • Non-HTTPS sources will be blocked by the browser and won't behave properly.
HTML
PREVIEW
SIZE
100%
Cancel